تریپل اسی ها


عشقم دابل اس و کیم هیونگ جون

این وبلاگو زدم تا هرچه زود تر دابل اس برگرده ب امید اون روز فایتینگ!

خانـ ه ? ل?نـ ک ? ا?م?ـ لـ ? پروفا?ـ لـ ? طـراح

آنیو چینگو ها

امیدوارم حالتون خوب باشه

خیلی با این حرفا سرتونو درد نمی آرم میرم سر اصل مطلب

اول از همه راجب اون کنسرت دو ماه دیگه ی دابل اس باید بگم که توی بهار هستش و یورمن هستن یعنی اول یورمن بر میگرده و بعد هم اوپای خوشمل من و هویج خان برمیگردنخنده

دوم اینکه در پاسخ به اون دوستانی که میخواستن گروه تلگرامم رو باز کنم باید بگم که گروه سرجاشه من یه گروه توی لاین هم باز کردم لطفا هر چه زود تر کسایی که میخوان به آی دی من پی ام بدن تا عضوشون کنم

آی دی لاینم:ksy1380ss501loverrrr

آی دی تلگرامم:marylovess501

ادرس گروه تلگرام:https://telegram.me/joinchat/BKKKFwH-7uAZsPBtpgORzQ

لطفا هر کسی خواست عضو شه پی ام بده

آهان راستی تا یادم نرفته به اونایی که تریپل اسی نیستن باید بگم که این آی دی ها واسه دوست یابی و یا مزاحمت نیستا

چون میدونم اونایی که ترپل اسی هستن از این جور آدم ها نیستن واسه همینه که میگم کسایی که تریپل اسی نیستن

 

کی پاپر رای عزیز شما رو هم نمی گم خخخخخخخخخخخخخ شر نشه واسم

ککککککککککک به هر حال اینو هم باید میگفتم

حالا جدا از اینا تو فکر یه برنامه ی محیجم!!!!!!!!!!شاید بعضیا البته خوششون نیاد ولی من که شخصا دوست داشتم و با تشکر از یکی از بهترین دوستامه که این ایده به فکرم رسید 

فعلا تو خماری بمونید تا بعدا بهتون بگم خنده

اگه تعداد بیشتر از 10تا یا نهایتا8شد میگمچشمک

دوستتون دارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمه 

فایتینگ!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ... ادامـ ه حرفـامـ ...
+ پنج شنبه 28 آبان 1398برچسب:, ساعت 19:31 بـ ه قـلمـ kim so yeun



?ـالب و ?دهاے ?ره اے - دابل اسے